The Uuttitan Community Forums
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Just a warning to everyone I wifi with

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Sir Doof

avatar

Posts : 209
UT points : 3277
Join date : 2009-11-08
Age : 23
Location : North Carolina

PostSubject: Just a warning to everyone I wifi with   Tue Apr 27, 2010 5:35 pm

I will be restarting my Platinum once again so if you wanna battle I will have a new FC so yeah.
Back to top Go down
Evil

avatar

Posts : 1177
UT points : 5224
Join date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Just a warning to everyone I wifi with   Wed Apr 28, 2010 7:41 pm

this is where twitter comes in handy
Back to top Go down
Beastof2000

avatar

Posts : 654
UT points : 3461
Join date : 2010-04-03
Age : 21
Location : United States, OK

PostSubject: Re: Just a warning to everyone I wifi with   Wed Apr 28, 2010 7:52 pm

Evil wrote:
this is where twitter comes in handy
LOL Tweet "OMG I MADE AN EPIC CRIT ON THE FIRST GYM LEADER" loooooll!
Anyhow KK Cdplayar...I mean Timmy. Smile
Back to top Go down
http://www.youtube.com/channel/beastof2000
Sir Doof

avatar

Posts : 209
UT points : 3277
Join date : 2009-11-08
Age : 23
Location : North Carolina

PostSubject: Re: Just a warning to everyone I wifi with   Fri Apr 30, 2010 8:41 pm

Beastof2000 wrote:
Evil wrote:
this is where twitter comes in handy
LOL Tweet "OMG I MADE AN EPIC CRIT ON THE FIRST GYM LEADER" loooooll!
Anyhow KK Cdplayar...I mean Timmy. Smile

Beast...that was kinda an insult.....
Back to top Go down
GaiaAero
Junior Moderator
Junior Moderator


Posts : 466
UT points : 3966
Join date : 2009-06-09
Age : 22

PostSubject: Re: Just a warning to everyone I wifi with   Fri Apr 30, 2010 8:51 pm

Timmy wrote:
Beastof2000 wrote:
Evil wrote:
this is where twitter comes in handy
LOL Tweet "OMG I MADE AN EPIC CRIT ON THE FIRST GYM LEADER" loooooll!
Anyhow KK Cdplayar...I mean Timmy. Smile

Beast...that was kinda an insult.....

LOL

_________________
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Just a warning to everyone I wifi with   

Back to top Go down
 
Just a warning to everyone I wifi with
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Adam Fenix (SPOILER WARNING)
» Stuck in Ventrue Tower error spams WARNING:msg overflow with Sethic
» I hate decisions... **WARNING MAY CONTAIN SPOILERS**
» 1Mbps:setting up wifi?
» Wireless Hosted Network / Create Virtual WiFi Adapter

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Uuttitan Forums :: Reality :: General Discussion-
Jump to: